søndag den 1. juli 2012

Billedkunstner Lotte Kjøller åbner sit ateliér for publikum d. 5/2 2011



Jeg synes snart at vi i Danmark nærmest er druknet i sne, så nu skal der ske noget!

Jeg inviterer hermed dig/jer til Åbent hus Lørdag d. 5/2 2011 kl. 13 – 17.

Da jeg, billedkunstner Lotte Kjøller fylder 45 år og samtidig kan holde 10 års jubelæum i mit atelíer i Vanløse, inviterer jeg traditionen tro alle mine venner, bekendte, kunder (og andre interesserede) til jubelæums- og fødselsdagsreception. Jeg holder Åbent Hus i mit kunstnerværksted ”Ateliér Lk-kunst.dk” i Vanløse, Kbh. Der vil være masser af kunst at se sig lun på, fødselsdagsboller, kaffe, te, vin og lidt til ganen og hjertet.

Jeg rydder op! I anledning af mit jubelæum vil der være store rabatter på alle gamle billeder, samt 10 % på nye billeder denne dag. I løbet af dagen vil jeg læse op af mine digte fra en helt ny digtsamling ”Sensuelle ordbilleder” som også kan købes på stedet. Så kom og gør et godt køb i en mørk og kold tid!

Jeg er medlem af Billedkunstnernes Forbund(BKF) og Danmarks Forfatterforening(DF) som illustrator og digter. Jeg debuterede på Kunstnernes Efterårsudstilling i 1995 og 96. I 1997 studerede jeg på kunstakademiet Ecole Des Beaux Artes, Paris. Efter rejsen blev jeg antaget på Kunstnernes Sommerudstilling i 2000 og 01. Jeg har nu udstillet mange meriterende steder både i Danmark og i udlandet. Mine værker er blevet antaget rundt om i verden på internationale censurerede udstillinger og muséer. Man kan smugkigge på min store hjemmeside: www.Lk-kunst.dk hvor der findes en fyldig CV samt mere end 100 værker.

Du finder mit kunstnerværksted gennem 10 år, Atélier Lk-kunst.dk, på Bogholder Allé 66 kld. Th. 2720 Vanløse i København lige overfor restaurent Que Pasa. Det er kun 7 min. gang fra Vanløse metro og s- station samt med buslinierne 22, 14, 85N,142, 861 næsten til døren.

Når receptionen er slut kl. 17 går alle, der har lyst, med til Asia House, Vanløse Torv 3 lige ved Vanløse st. og nyder at måltid mad på egen regning. Kinesisk buffet koster fx 118 pr. næse. Vi spiser kl. 17.30. Hvis du vil være sikker på en plads ved bordet må du tilmelde dig spisning til mig på . Tlf: +45 2383 0717 senest d. 1/2 2011.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at jeg stadig underviser i tegning/maling. Så hvis du har brug for ene-undervisning, så ring til mig.

På grund af sygdom kan jeg ikke selv være til stede til min fernisering i Helligåndshuset i morgen. Vi ses i stedet for til fødselsdag og jubilæum i mit atelier!

Jeg håber du har lyst og tid til at kigge forbi og fejre dagen med mig. Jeg glæder mig til at se dig og dine!

Lad os varme hinanden i en kold tid. Venlig Hilsen
Billedkunstner Lotte Kjøller. Site: www.Lk-kunst.dk Se min blog og nyhedsbrev: http:www.Lk-kunst.blogspot.com Se mailisten, der får sendt Nyhedsbrevets indlæg: http://groups.google.dk/group/Lk-kunst_dk Tilmeld/Afmeld Nyhedsbrev, opgiv din mail her: Lk@Lk-kunst.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar